Skocz do zawartości
Admin

Erybka [Zabrze / Warszawa]

Jak oceniasz sklep  

182 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak oceniasz sklep

    • Zły
      45
    • Średni
      33
    • Dobry
      52
    • Bardzo dobry
      133


Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem sklep był świetny parę lat temu 

Teraz obrośli w piórka i myślą że są pępkiem świata a rak niestety nie jest 

Obsługa w tym sklepie jest tak fatalna że gdyby nawet mieli coś co mnie interesuje o 50% taniej to i tak bym tam nie kupił 

NIE POLECAM 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też bylem dwa razy tam...cos okolo 6 tyś zowtawilem.jak  klientow tak się traktuje to nie wiem  jak oni jeszcze istnieją.Ale jedno powiem ze pracownicy lepiej znają się na obsludze jak właściciele .Niewiadomski i jego starsza wredna tesciowa albo matka kłamią jak z nut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu uważam że erybka jest dobrym sklepem mowie o.zabrzu ale w ostatnim.tygodniu spotkała mnie niemiła niespodzianka która może zaparzyć o dalszym zaufaniu do firmy pisze jako przestrogę jak wyjaśnię temat osobiście opiszę dokładnie sprawa poważna sprzęt warty poniżej 1000 a rozchodzi się o kwotę 20 złotych tworzenie fałszywych tłumaczeń i wymówek 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o sprzęt to ma działać 2 lata (zgodność towaru z umową) jeżeli otrzymałęś informację, że 1 rok jest to niezgodne z prawem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, kolalysy napisał:

jeżeli chodzi o sprzęt to ma działać 2 lata (zgodność towaru z umową) jeżeli otrzymałęś informację, że 1 rok jest to niezgodne z prawem ;)

Dokładnie tak.  Są 2 rodzaje naszych praw - gwarancja oraz rękojmia. Ta pierwsza kojarzona przez prawie wszystkich bo funkcjonuje od kilkudziesięciu lat. Niestety sporo osób nie wie, że jej rola i funkcja została już jakiś czas temu zredukowana. Gwarancja w ej chwili jest dobrowolną deklaracją producenta. Może ale NIE MUSI  jej udzielać. Dla konsumenta ważniejsza jest  RĘKOJMIA.  Jest to odpowiedzialność SPRZEDAWCY  za sprzęt i rzeczy jakie sprzedaje. Dotyczy to TYLKO przedsiębiorców  czyli firm - tam gdzie jest opcja wystawienia faktury VAT.   W dobie importu z całego nieomal świata jest o znacznie korzystniejsze. W UE  RĘKOJMIA trwa minimum 2 lata. Sprzedawca NIE MOŻE się od niej uwolnić.  Jedyne wyłączenia dotyczą elementów które mogą się w tym czasie zużyć lub uszkodzić w toku ich pracy czyli żarówek, elementów ścieralnych itp itd choć i tu bywa różnie. Tak więc reklamując cokolwiek powołujemy się na 24 miesięczną rękojmie a nie gwarancję. Musimy przedstawić dowód zakupu z datą i cechami umożliwiającymi identyfikację np płatność kartą itp itd. Sprzedawca musi uszkodzoną rzecz naprawić, wymienić na nową lub zwrócić pieniądze. Do SPRZEDAWCY  należy decyzja jak to zostanie załatwione. Nie ma obowiązku zwrotu kasy jeśli daną rzecz może wymienić na nową o nie gorszych parametrach od uszkodzonej lub naprawi ją. Jeśli nastepuje wymiana to na rzecz nową i wówczas znowu mamy 24 miesiące rękojmi na tę nową rzecz,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×