Skocz do zawartości
Admin

Reefshop [Gdynia]

Jak oceniasz sklep  

42 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak oceniasz sklep

    • Zły
      79
    • Średni
      23
    • Dobry
      27
    • Bardzo dobry
      21


Rekomendowane odpowiedzi

Pani Irmino...kogo mam opier.... za zle spakowaną paczke !! sprawa z przed 2-lat..a boli ..Dostałem suplementy porozlewane .hm cały karton od dołu był mokry..Oczywiscie dzwoniłem i prosiłem o wyjasnienie..Zrobiliscie ze mnie chachmenta....czy coś w tym stylu.. Usuwacie z forum ludzi nazwe to (niewygodnych)...Wasz sklep to wielka jedna porażka !! Wpierw zamówienie , a pózniej towar załatwiacie(bo nie macie na stanie)..Tak to ja tez bym chciał załatwiać..buhahahaa. WIELKI MINUS OD PIONY WEDRUJE W WASZĄ STRONE...oczywiscie nie za bana Tylko Kreatywność !!!!I...Jak czyta to pan Skoczek ...to hmm wiesz gdzie mozesz mi naskoczyć ?? na kant akwa!!!!!

2 lata od zdarzenia i jeszcze nie zdążyłeś ochłonąć...?

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zamówiłem sól nr zamówienia 2228 dzisjaj dostałem takiego maila:

Reefshop

------------------------------------------------------

Numer zamówienia: 2228

Szczegóły zamówienia:

http://reefshop.pl/sklep/index.php?main_page=account_history_info&order_id=2228

Data zamówienia: Sunday 19 December, 2010

Komentarze do Twojego zamówienia: Dziękujemy za złożenie zamówienia ale

z przyczyn subiektywnych niestety nie możemy go zrealizować. Obawiamy

się, ze nie jesteśmy jeszcze w stanie sprostać Pana oczekiwaniom. Jednak

aby nie pozostawić Klienta bez mozliwości zakupu proponujemy zakupy w

nowootrwartym sklepie z morszczyzną właśnie w Pszczółkach - dzieki

bliskiej odległości będzie miał Pan możliwość dokonania zakupu na

miejscu, nie narazając się na wydatki za transport. Prosimy o zrozumienie

i zachęcamy do kontaktu - najlepiej osobistego. Przy tej okazji pragniemy

złozyć Panu życzenia Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

Status Twojego zamówienia został zmieniony na:

Nowy status: Aktualizacja zamówienia

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odpowiedz na ten email.

Twój adres email został dodany do naszej bazy bezpośrednio przez Ciebie

lub przez jednego z naszych Klientów. Jeśli otrzymałeś(aś) ten email

przez przypadek zgłoś ten fakt na adres: sklep@reefshop.pl

Szanujemy politykę AntySpamową dlatego, jeśli nie chcesz otrzymywać

emaili od nas zgłoś ten fakt, a usuniemy go z naszej bazy.

1. Nie mają na stanie ?

2. Trzeba wysłać własne zdjęcje na tablicę "tych klientów nie obsługujemy"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sławku te Twoje wszechobecne pretensje pod adresem Reefshopu są już nudne i niesmaczne, w każdym możliwym poście próbujesz wtrącić jakiś podtekst związany z Tym sklepem.

Ja rozumiem, że może nie odpowiadała Ci obsługa, może towar był nie taki jak oczekiwałeś, może nie darzysz sympatią właścicieli, nie wiem i mnie to nie obchodzi... Zdecydowanie przesadzasz.

Ponadto proponuje, żebyś zerknął w Swoje posty, większość z nich jest krótka i nie na temat, na forum nie chodzi o to żeby mieć ich jak najwięcej.

Trzecia kwestia to ortografia, uzytkownicy wielokrotnie Cię upominali, poprawiali, proponowali korzystanie z Worda czy chociażby Mozilli, która poprawia błędy.

To wszystko składa się na Twój urlop od pisania na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystawiłem sobie sam minusa...za własnie mój nie okiełzany jezyk i obiecuje poprawe (postaram sie nic nie pisać)..pozd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ Piona nie o to chodzi by nic nie pisać. Twoje merytoryczne posty wnoszą jakość do każdej dyskusji. Masz po prostu dużą wiedzę i swój bezpośredni styl dzielenia się nią:-). Tylko trochę trzymać język na wodzy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem na intensywnych 3-dniowych wakacjach w trójmieście.... oczywiście niebyłbym sobą gdybym nie odwiedził słynnego Reefshop'u. Budzi tyle różnych sprzecznych emocji jak dla mnie całkowicie niesłusznie.... Dla mnie osobiście to najgorzej wyposażony sklep z morszczyzną jaki widziałem w życiu;) w zbiorniku pokazowym syf (mleko), ktoś z czymś ewidentnie przedobrzył... ale usłyszałem, że to wina dwóch babek v.strgata... hehe;) takiego śmiesznego tłumaczenia jak żywym nie słyszałem;) 2 małe babeczki w jakiś 600 litrach zrobiłyby siwy dym (woda była całkowicie mętna...jakoś mi się nie wydaje;) mniejsza już z tym... Co raziło mnie po oczach to całkowita pustka w akwariach... raptem 3 zwierzaki na krzyż... ok, przyznam garbików trochę było i dwie ładne krewetki elegans;) ktoś chyba dawno nie aktualizował stronki www;) o koralach nie ma co się rozwodzić bo prawie wszystkie w odcieniach brązu;) może trafiłem na zły moment... może sezonu na morszczyzne teraz nie ma... no ale bez przesady;) wydaje mi się, że piękne trójmiasto zasługuje na lepszy sklep dla morszczaków:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dałełem średni

ładny zbiornik pokazowy

malo zainteresowany pracownik

malo towaru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co sugerować się stanem obecnym, rozumię wasze żale i oceny ale czasami bywało lepiej :good2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zamawiałem niedawno amphiriony clarkii, dascyllusa i dwie krewetki muszę powiedzieć że naprawdę fachowo mnie obsłużyli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem 4 ryby w tym 3 pseudanthias dispar. Dwa dispary przyjechały z zmatowionymi oczami, po 2 dniach oczy wypadły, rybki żyły. Złożyłem reklamację  po 2 dniach z fotkami i opisem sytuacji.

 

Odpowiedź sklepu, jest taka, że reklamację złożyłem za późno. Nawet nie próbowali argumentować, że nie mam racji, po prostu że za późno złożyłem reklamację. 

 

Wnioski wyciągnijcie sami. Podałem czyste fakty.

 

Ja z nimi nie chcę mieć nic wspólnego, traktują klienta jak maszynkę do robienia pieniędzy i jeszcze robią z człowieka idiotę (przynajmniej nie zarzucili mi kłamstwa). Dobrze  wiedzieli, że ryby musiały przyjść wymęczone, bo nawet nie zaprzeczali, po prostu za późno się do nich zgłosiłem !. Z drugiej strony stracili we mnie klienta, który chciał u nich zostawić dużo więcej kasy, a ja na pewną zawsze będę ten sklep odradzał. I jeszcze usłyszałem, że te oczy to mogły wyjeść krewetki, bo ryby były w złej kondycji - czyli sami sobie zaprzeczają, skoro ryby były w złej kondycji to jest ich odpowiedzialność.

 

KN

 

P.S. Wyniki statystyki o tym sklepie 78% opinii negatywnych mówią same za siebie.

Edytowane przez kolalysy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×