Skocz do zawartości
Mparmpagiorgos

Lampa led

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono 😁 Bardzo proszę o opinie na temat takiego oświetlenia led. Akwarium 150x 60x55h powoli przechodzę na twarde korale w większym baniaku :) niestety w temacie technicznym światła jestem totalnie zielony :) w tej chwili świecę Pacific sun Hyperion, ale wraz z przesiadka do większego muszę zmienić oświetlenie.  Z góry bardzo dziękuję za informacje :)

Screenshot_2021-08-26-12-39-16-824_com.android.chrome.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na moje oko zdecydowanie za mało światła. Pod SPSy minimum 300W przy tym litrażu. Chyba że dołożysz jeszcze świetlówki 4x54W. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niee wieeem ale ja bym SPS wsadził chyba tylko pod t5, pewny wzrost i pewne Watty a dla ubarwienia daj belkę blue jakąś, zrób sam jak potrafisz z tego co widać wyżej albo orphek blue i zrobi robotę 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy led czy T5 ja bym dał 1:1 światła do ilości wody . 

Ale decyzja należy do ciebie . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co Ci white 30000.  Z białych dałbym tylko chińskie 10000 chyba że cree to  6500. Ogólnie za dużo dużej ilości uv jakoś tak bez ładu bo po co Ci 4 rodzaje uv. 😛 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdź schemat diod przykładowej lampy sklepowej i ja odwzoruj

Już chyba lepiej się nie da 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mparmpagiorgos
Zdradzisz nam co chcesz oświetlać ową lampą?
Oraz jak wyglądał dotychczasowy baniak pod Hyperionem ?

Co do lampy...