Skocz do zawartości
tomidz

Akwarium morskie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Jestem tu nowy,więc chciałbym się przedstawic.

Tomasz,lat 42,dzieciaty ,żonaty,zamieszkały okolice Rzeszowa.

Z akwarystyka morska nie mam żadnego doświadczenia, miałem kiedys, dawno temu z akwarium słodkowodnym.

Mam zamiar powrócić do rybek,ale tym razem już do morskich i jak nie trudno zauważyc nie mam o tym pojęcia,więc licze na "dobre duszyczki ",które mogły by pomóc w tym temacie.

Temat jest tym bardziej skomplikowany,gdyż posiadam wnęke w scianie w którą chce wkomponować to cudo.

Mam miejsce na akw.techniczne pod schodami,wiec mysle ze nie bedzie z problemem umieszczenia tam wszystkich potrzebnych gadzetów.

Wymiar mojej wnęki to ;1,27 cm X.49 cm X. 29 cm.

Teraz moje pytania;

1.Jaki wymiar akwarium dobrac.

2.Jak zrobic akw.techniczne.

3.Jakie sprzety kupic.

Jakby był ktoś tak miły kto by chciał pomóc mi w tym wszystkim,to był bym wdzięczny.

20190215_131535.jpg

20190215_131546.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum.
Wnęka wygląda na zdjęciach na całkiem sporą, ale patrząc na wymiary to już tak wiele miejsca tam nie ma. Od górnej krawędzi szkła do sufitu wnęki dobrze by było zostawić przynajmniej 12-15 cm, ale i wtedy ciężko będzie mówić o komforcie pracy przy takim akwarium. Każde przemeblowanie, czyszczenie, zmiana ustawienia cyrkulacji będą utrudnione. Kuć już tam pewnie nie chcesz? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ni chce;.Myslałem,żeby wystawic akwarium poza krawedz ściany około 10 cm.Wtedy miałbym jakiś pole manewru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach