Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Do osób które posiadają pompy Jebao  W25 proszę o opinię o tych pompach działaniu i awaryjności czy warto je kupić 

polecono mi je do zbiornika 100x65x60   2szt  więc chciał bym się o nich coś dowiedzieć by móc zdecydować czy je kupić

Edytowane przez Modliszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałam same dobre opinie na jej temat- jest warta swojej ceny. Poproszę męża żeby mi ją na urodziny kupił  :blush:

Ale do 200l akwarium w zupełności starczy jedna- no i nie wiem co planujesz za koralowce.

Masz tu fajny filmik z pracy wp25  :woot: 

http://www.youtube.com/watch?v=cBP_d6MTJKA

 

:thanks:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

200l ustawiłem jak się tu zarejestrowałem i zaczynałem marzyć skonczyło się tak że stoi u mnie 390l :)Jako że jestem początkujący to będą koralowce miękkie i kilka rybek :) a kiedyś może coś tam się zmieni jak wszystko dobrze ogarnę :)

Edytowane przez Modliszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie, do obsady miekkiej i lps polecam 1x wp40-podkrecic i zmniejszyc moc zawsze mozesz, badz jak ktos Ci podpowiedzial 2x wp25 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 2 tygodni używam model wp-40 w zbiorniku 150x50x50 i jestem bardzo zadowolony. W nocy chodzi w trybie nocnym samodzielnie ale w dzień jest uzupełniana przez JVP-202,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie zalewam nowe akwa ... w 80x60x65 jak odpaliłem testowo WP25 (po włączeniu było ustawienie 100%) to chciało mi wywalić całą wodę poza zbiornik - zobaczymy jak w praktyce ale jestem pod wrażeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach