Skocz do zawartości
dareko

Akwarium 200 l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem,kupilem akwarium 200 l+50l sump z czterema przegrodami.Nie mam pojecia jaki do tego sprzet.Czytalem wiele opini, wszystkie sie roznia.Jestem nowicjuszem w tych sprawach.Prosil bym o pomoc.Moj kapital to 2000zl.Jeszcze jedno pytanie jakie wklady filtracyjne uzyc do sumpa?W akwarium mam w planie uzyc metode Berlinska.akwarium bedzie rafowe z rybami.Z gory dziekuje za pomoc...

Edytowane przez dareko

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z takim budżetem to będzie kłopot z wystartowaniem takiego litrażu.

Czytaj opisy podobnych litraży i dział dla początkujących tam jest wszystko opisane.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja mam podobny litraż ale prowadzone bez sampa. Mam dwa cyrkulatory jeden 5000l/h drugi 2600l/h. Pompy u mnie nie ma ale jest kubełek który tez powoduje ruch wody. Bedziesz potrzebował grzałki no i odpieniacz u mnie jest hydor slim

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kolego no tak jak koledzy pisali taki budżet to może na wiele nie wystarczyć ale próbuj chodzić po forach i targowiskach w nich tam na pewno znajdziesz sprzęt potrzebny oczywiście używany ale zaoszczędzisz :) ja mam 500 l w obiegu i praktycznie na sprzęcie z drugiej ręki i wszystko gra :) Co potrzebujesz a więc odpieniacz dobry używany do tego litrażu to ok 600zł pompe obiegowa jakaś dobra  używka to ok 200 zł, cyrlulacje to akurat ja mam 2 sztuki jvp tez chodzą a koszt jednej nowe to ok 50 zł no i kolego potrzebujesz hydraulikę cała żeby do do kupy poskładać to też ok 300 zł. No nawet jakbyś dobrze poszukał to byś się zmieścił z tym sprzętem co napisałem w tej kwocie :) tak wiec pozdrawiam i życze cierpliwości a tu ona cholernie jest potrzebna :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi