puffer 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 9 Sierpień 2012 (edytowane) Witam, Chciałem przedstawić Wam mój pomysł na słone akwarium. Jest to moje trzecie morskie szkiełko ale nie mam dużego doświadczenia w hodowli SPSów, wcześniej miałem głównie miękkie i lps. Właśnie dlatego powstało to szczepkarium w którym powoli będę mógł "eksperymentować" szukając kompromisu między przyrostami a kolorami. Liczę na Wasze rady i uwagi Trochę danych technicznych: szkło: 80x70x50 + sump światło: 8x24W T5 cyrkulacja: JVP-201, Resun 15000, Resun 2000 obieg: new-jet 1700 odpieniacz: APF600 dodatkowo chodzą pelletki i ok. 3-4 litry siporaxu W tym momencie w akwarium mam: Tubki, Favie, Lobophylie, Turbinarie, Fungie, Monti talerzową zieloną i szczepkę seriatopory. W najbliższym czasie chciałbym porobić szczepki z lpsów na wymianę za spsy. Zostawiam sobie tylko fungię i tubki, które mógłbym karmić godzinami Czekam jeszcze na to aż gloniska się zupełnie wycofają (trochę za bogata woda była na początek) dobrze, że salarias i żółtek pomagają. Na celownik biorę montipory i właśnie te korale chciałbym teraz "kolekcjonować" w swoim zbiorniku Cele na ten miesiąc: - dodanie węgla do sumpa i zakup soli tm ba - będzie mieszana z IO - podmianki 5% tygodniowo - wymiana jarzeniówek: planuję dać rury ATI, 5xBluePlus, 2xSpecial, 1xCoralPlus. Co myślicie o takim zestawie? - i oczywiście nabycie jakiejś miodnej montipory Bądźcie wyrozumiali bo fotograf ze mnie lichy. Uczę się dopiero jak cykać, żeby ładnie było Pozdrawiam Kuba Edytowane 9 Sierpień 2012 przez puffer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puffer 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 9 Sierpień 2012 Kilka fot korali: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach