Bart 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Luty 2011 (edytowane) Mam ogromną prośbę! Czy ktoś z was umiałby doradzić/zaprojektować idealnego sumpa pod kosteczkę 100x100x60 (600l.) z centralnie umieszczonym kominem. Chcę filtr glonowy, odpieniacz, osmozę i pompę... nic więcej, żadnego dsb:) Pojemność sumpa myślę, że minimum 250-300l:) Nie znam się na tym... bo mój baniaczek ciągnę na dwóch kubełkach... Pozdrawiam i z góry wielkie dzięki:) Edytowane 27 Luty 2011 przez Bart Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snakecharner 4 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Luty 2011 :-P z mojej strony życzę powodzenia . Na poważnie to piszesz czy tylko tak sobie napisałeś ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Luty 2011 a czemu miałbym być niepoważny? Może ma ktoś taki projekt... może coś podobnego przerabiał... nie bardzo rozumiem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snakecharner 4 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Luty 2011 Nikt Ci nie stworzy za Ciebie projektu , bynajmniej moim zdanie akwarystyka morska opiera się na pomysłowości , a Ty żądasz od ludzi gotowych projektów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach