TMK 1 Zgłoś odpowiedź Napisano 16 Grudzień 2008 Ja mam postulat Dla każdego sklepu proponuję podział na 2: zakupy internetowe i w realu. Dlaczego- bo myślę ze róznice w zakupach moga być wieksze niz miedzy sklepami. Albo oceniać w punktach np. zgodność towaru ze zdjęciem, kontakt, komunikatywność i doradztwo, jak rozwiazywane sa problemy-typu brak na stanie reklamacja,gwarancja itp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 17 Grudzień 2008 zgadzam się z przedmówcą dodatkowo proponuję dodac do opinii które są już, czyli: BARDZO DOBRY DOBRY ZŁY jeszcze jedną np. ŚREDNI bo czegoś takiego mi brakowało jak wystawiałem opinie ERYBKA... bo dobrzy to oni nie są ale tak całkiem zli to też nie:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach