Skocz do zawartości
mototata

Reset akwarium

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!pisałem o swoim problemie na forum w rubryce WODA ,szukałem pomocy wszędzie gdzie to możliwe,przeprowadzałem eksperymenty i doszedłem do wniosku że jedyne wyjście to reset całości wraz z sumpem.Problemem są jakieś robaczki lub wieloszczety które mieszkają sobie w skale i swoją produkcją uniemożliwiają mi dokończenie akwarium,wyeksmitowanie tych robaczków graniczy z cudem.Zostały tylko dwie możliwości -zatruć całość chemią,ale chemię wciągną też skały i będą oddawać ją jeszcze dłużej-odpada!Pozostał OZON-poczytałem trochę na ten temat no i BINGO!wydaję się najlepszą metodą!Ale tu się bajka kończy,ponieważ w tej kwestii jestem zielony jak trawa na łące!!!Udało mi się pożyczyć ozonator HAILEA 100 od znajomego,który nigdy go nie używał więc pomocy zero.Dodatkowo opisy które czytałem mówią o pozytywnym użyciu ozonu,jego zawartości w minigramach itp.a ja chcę go użyć destrukcyjnie i dla tego proszę was drodzy forumowicze o pomoc w tym temacie i poprowadzenie przez to nowe dla mnie wyzwanie-przypominam że jestem zielonka!w tej kwestii! Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A po co chcesz pozbyć się wszystkich robali nie które z nich są pożyteczne , ja mam u siebie na pewno wieloszczeta tylko tego nie groźnego czyści mi skałę korali nie rusza a i małe robaczki widuję i jak pisałem korale mam całe a przynajmniej ma kto sprzątać to co opadnie z jedzenia dla ryb

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A po co chcesz pozbyć się wszystkich robali nie które z nich są pożyteczne , ja mam u siebie na pewno wieloszczeta tylko tego nie groźnego czyści mi skałę korali nie rusza a i małe robaczki widuję i jak pisałem korale mam całe a przynajmniej ma kto sprzątać to co opadnie z jedzenia dla ryb