Skocz do zawartości
HELLBOY80

Pytania początkującego, 200 l

Rekomendowane odpowiedzi

My też sie znamy na akwarium morskim,pytaj.

Cześć Jaro37

wielkie dzięki za pomoc ale obawiam się że to będzie powtarzanie tematów bo jestem w trakcie zbierania info o ak.morskim i jak zapytam na forum to zaraz ktoś napiszę że to już było i takie tam i żebym sobie poszukał na forum.Więc chciałem napisać e-mail z moimi pytaniami w sprawie ak.morskiego do kogoś kto się zna na tym.Nie mówię że Ty się nie znasz bo "nie mnie przyjdzie sadzić" ale wiesz jak to jest na forum napiszesz coś a tu zaraz krytyka.

Jestem nowicjuszem w tych sprawach.Na chwilę obecną mieszkam w UK lecz po nowym roku wracam do PL i korzystając z okazji że jeszcze jestem w UK chciałem sobie kupić dobry sprzęt na początek przygody z ak.morskim do akwa 200L.

Np.cos takiego:

http://www.ebay.co.uk/itm/300627092779?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

czy lepiej normalny sump z osobnym odpieniaczem?

Pozdro,

HELLBOY80

Edytowane przez HELLBOY80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba bedzie max 200L a ten wynalazek na ebayu jest do 240L max

Troszkę się nie zrozumieliśmy ;) chodzi o wymiary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"a jak tak to przepraszam" :D co do wymiarów to jeszcze nie jestem do końca przekonany ale raczej będzie w prostokącie i myślałem o panoramicznej przedniej szybie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HELLBOY80,pytaj śmiało :rolleyes: po to jest to forum.Jestem pewien ,że uzyskasz wyczarpujące odpowiedzi.Większość z nas korzystało z pomocy ludzi z forum :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"a jak tak to przepraszam" :D co do wymiarów to jeszcze nie jestem do końca przekonany ale raczej będzie w prostokącie i myślałem o panoramicznej przedniej szybie.