Skocz do zawartości
Wolf76

300 Litrowa Solniczka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o akwarystykę morską posiadam obecnie akwarium 60l z rybami tropikalnymi . I od pewnego czasu chodzę z myślą założenia akwarium marynistycznego.

Kupiłem wczoraj Akwarium Jad TZ-1200 jest to 300 litrowe akwarium o wymiarach 1229mm x 434mm x 730mm .I wstyd powiedzieć nie wiem co dalej .:/ . Z tego co szukałem w internecie nie ma na prawdę profesjonalnej strony która prowadziła by " za rączkę " krok po kroku laika jak założyć akwarium marynistyczne . Szczerze to sam się zastanawiam nad założeniem takiej strony :) przy współpracy profesjonalistów którzy chętnie by mi w tym pomogli . Mam nadzieję że znajdzie się ktoś z doświadczeniem który powiem mi co następnego kupić jak to wszystko złożyć do kupy etc. podaję na wszelki wypadek mój nr GG 4003558 . Liczę na wyrozumiałość kolegów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idealnie trafiłeś. a teraz kliknij na "Dział dla początkujących" i zacznij czytać....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem cóż tyle można się spodziewać po Polakach........ . Bardzo ambitna i wyczerpująca odpowiedź .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale @smithpl nie napisal nic na zosc. Powiedzmy, ze chce ci nawet pomoc zaoszczedzic, i nie o czas tutaj chodzi. Bo szczesliwi czasu nie mierza. :thumbsup:

Edytowane przez Qubek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem cóż tyle można się spodziewać po Polakach........ . Bardzo ambitna i wyczerpująca odpowiedź .

Tak z ciekawości czego się spodziewałeś ?

Akwarystyka morska to nie to samo co instrukcja od telewizora , aby założyć akwarium morskie należy mieć podstawową wiedzę.