Karel13 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Marzec 2010 Witam! Jestem początkującym akwarystą słodkowodnym, ale niedługo mam zamiar postawić morszczaka. Litraż, jakim będę dysponował to nie więcej niż 126 litrów. Moja pytanie jest następujące: czy w takim akwarium mogę trzymać pokolca żółtego, lub pokolca niebieskiego? Jeśli to pytanie się powtórzyło, to przepraszam za mój błąd i proszę o przesłanie mi linku z tamtym tematem. Z góry bardzo dziękuję i wszystkich pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sienki 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Marzec 2010 czytając o wymaganiach pokolców można dojść do wniosku ze 126l to dużo za mało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawomirdyl 1 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Marzec 2010 Raczej nie troszkę małe przyjmuje się min 150 L ale widziałem już żółtka w 100 L Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karel13 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Marzec 2010 Więc zebrasoma zmieści się czy nie? Proszę o zdecydowaną odpowiedź. Nie wprowadzajcie mnie w błąd bo nie chcę krzywdzić zwierząt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawomirdyl 1 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Marzec 2010 Nie nadaje się Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sienki 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Marzec 2010 http://pl.reeflex.net/tiere/522_Zebrasoma_flavescens.htm piszą 500.. sklep np reefshop pisza 200l.. wiec odp. sama się nasuwa: nie.. ryba za duza rośnie do akwarium 80x40x40 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karel13 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 31 Marzec 2010 Więc, nie zakładając nowego tematu jakie troszkę większe rybki od błazenków polecacie do akwarium 126L? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach