Skocz do zawartości

DJ123

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O DJ123

  • Ranga
    Member

Informacje

  • Akwarium
    200
  • Skąd
    Pszczyna

Ostatnio na profilu byli

189 wyświetleń profilu
  1. Prośba o wycenę życia

    Miałbym prośbe o pomoc w wycenie życia. Prawdopodobnie będę musiał zlikwidować zbiornik i chciałbym wiedzieć ile za co. Z góry dziękuję.
  2. [S] Cladiella Katowice

    Upp.. Nowe, znow urosły. Cena do negocjacji. Różne wielkości.
  3. [S] Cladiella Katowice

    Aktualizacja, bo się rozrasta cena za szczepkę 20zł bądź wymiana na coś innego.
  4. [S] Cladiella Katowice

    Kilka sztuk Cladiella. Część juz podzielona, część do podziału dla zainteresowanych. Wielkość około 18 cm jak na zdjęciu -cena 40zł. Ewentualnie negocjacja na miejscu. Odbiór tylko osobisty-Katowice, możliwość dowozu do Tychów, Bierunia.
  5. Ostatnio zauważylem u siebie jakby przeźroczysta galaretkę poodbna trochę do pleśni. Wiecie co to może być? Czyżby to jakaś gąbka?
  6. Dziwne żółte glony, grzybki

    Ale skad ich nagle tak duzo?
  7. Wie ktoś co to jest? Zostawić aż znikną? Tępić? Pojawiło się kilka grupek niedawno. W dotyku jakby zbite glony
  8. Czy to palythoa?

    Będę żył i zostawię. Jak zacznie za bardzo się rozrastać wtedy spacyfikuję. A co do postepowań i grzebania w akwa to wiem. Bezpieczeństwo. Dzięki.
  9. Czy to palythoa?

    Czy to jest Palythoa? Centralnie na zdjęciu. Bo wydaje mi się, że tak....
  10. Jakby rozlany ślimak, ukwiał, przyklejony do skały i wnikający wgłąb. Wie ktoś co to za jeden? Zostawić czy się pozbyc?
  11. Ostatnio pojawiły sie u mnie dwie dziwne rzeczy. 1: jakby biały stwor z czerwonymi ramionami, parzydelkami. Zdj 1 i 2, sorry za jakość. Czy się tego pozbyć czy zostawić? 2: na piasku w jednym miejscu jakby cienkie czerwone niteczki. Kolor taki ostry czerwony. Wiecie co to może być?
  12. Czy ktos wie co to jest? Czy sie tego pozbyc czy zostawic? Bialy jakby okwial z czerwob=nymi ramionami. Zdj 1 i 2 Jakosc slaba A druga sprawa mam w pewnym miejscu na piasku czerwone cienkie nitki. To jakies glony? Dzieki za pomoc
  13. Ja też bym poprosil. Info poszlo na pw.
  14. Poszukuję krewetek, ślimakow Berghia do opanowania plagi aiptasii. Stworzenie, które może żyć w akwarium 200litrów. Mam dużą plage i muszę ja zwalczyć. Info na pw.
×