Skocz do zawartości

diilmah

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O diilmah

  • Tytuł
    Member
  • Urodziny 26.12.1989

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Akwarium
    96
  • Skąd
    Newport

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. diilmah

    Red Sea 170l

    parametry wpozadku, 2 blazenki, 1 wrass, 6 krabikow, kilka nassariusow i turbo Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. diilmah

    Red Sea 170l

    dzieki za opinie, w sumpie takze podmienilem skarpete na kubelek z weglem, w przyszlym tygodniu dozuce bio kulki do sumpa i moze kolejna szczepke czegos prostego Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. diilmah

    Red Sea 170l

    Tak wyglada dojrzewanie po ponad dwoch tygodniach. Pojawilo sie oczywiscie pierwsze zycie. Powolutku, powolutku do przodu...
  4. diilmah

    Red Sea Led 90

    Witam serdecznie. Czy ma ktos jakis sprawdzony program oswietlania w/w lampa ? Jak rozkladacie procenty w kolorach. ? I jakie czasu itp? Pozdrawiam Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. diilmah

    Red Sea 170l

    I teraz takie pytanie. Czy ktos kiedykolwiek tym cyklowal? Jakies rady ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. diilmah

    Red Sea 170l

    dziekuje, pasuje Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. diilmah

    Red Sea 170l

    nie moge edytowac posta wyskakuje blad nie mam pojecia dlaczego Sent from my iPhone using Tapatalk dokladnie tak nowy start Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. diilmah

    Red Sea 170l

    Drugie akwarium juz oddane w komplecie z calym zyciem. Jak nowe dojzeje, ryby wroca Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. diilmah

    Red Sea 170l

    Witam. Dzis chcialbym pochwalic sie baniaczkiem z tytulu. Skladanie wszystkiego, zasolenie etc trwalo tydzien jako ze robilem to w godzinach wieczornych po pracy, z udzialem 3 letniej corki. Jezeli ktos ma jakies pytania odnosnie zbiornika, akcesoriow, kosztow itp smialo prosze pytac. Ponizej pelna konfiguracja: Zbiornik: Red Sea 170l Lampa: Red Sea Reef LED90 Pompa: Jebao Jecod DCP 2500 Skimmer: Bubble Magus Curve 5 Grzalka: V2therm 200 Reaktor: Bubble Magus Mini 70 Cyrkulatory: 2x Eheim StreamOn+ 3500 Skala: Aquaforest rock okolo 13kg Jakiekolwiek pytania, zapraszam. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. diilmah

    Wysoki Magnez

    Witam wszystkich bardzo serdecznie. Od jakiegos czasu zauwazylem dosc wysoki magnez. Wczesniej nie mialem w tym problemu akwarium dosc dobrze ustane. Podam parametry wody dla lepszego zoobrazowania sytuacji. temp 26.5 sol 1.025 amonia 0 nitrite 0 nitrate 2 ph 8.2 kh 9.2 calcium 450 magnez okolo 1550 i tu pytanie co powoduje tak wysokie podwyzszenie? Normalnie byl w granicach 1350. Pozdrawiam
  11. diilmah

    Prosba o identyfikacje.

    Dzieki wielkie za pomoc panowie. Pozdrawiam
  12. diilmah

    Kent Nano 92L

    Wymiary to okolo 50x50x60. Filtry standardowe do akwa Kent z zestawu. 2x T5 a lata juz jakies 8mscy Ciesze sie ze komus sie spodobalo.
  13. diilmah

    Prosba o identyfikacje.

    Prosze
  14. diilmah

    Kent Nano 92L

    No to i ja wzuce cos od siebie mam nadzieje ze sie spodoba Pozdrawiam
  15. diilmah

    Prosba o identyfikacje.

    Probuje raz jeszcze filmik, natomiast ciezko uchywcic to na zdjeciu. Pozdrowienia 551F8392-D33E-4D73-BE45-9F542FE32A2B.MOV
×