Skocz do zawartości
uszoo

Nowe pierwsze MORSKIE :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich :)

Zostałem poproszony o założenie solanki jako iż za bardzo nie wgłębiałem się w morszczyzne liczę na Waszą pomoc ....(Sam studiuję ile się da )

Akwarium będzie około 300 l może 400 l Będę potrzebował informacji na temat sumpa dolewki jakiego odpieniacza użyć same techniczne sprawy do tej pory zakładałem słodkie szklanki wiec na morszczyźnie się nie znam :) lada dzień ustalę wymiary akwarium ma Ktoś może sprawdzony projekt Sumpa sump będzie stał piętro niżej niż akwarium wiec wymiary nie maja znaczenia :) gdy już ogarniemy techniczne sprawy trzeba będzie się wziąć za życie :) Tu też liczę na waszą pomoc w doborze obsady jak i opieki nad nią dodam iż morszczyzna coraz bardziej mnie wciąga i czuje ze niebawem moje 1000l zostanie zasolone :D

Pozdrawiam Łukasz :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Proponuję postawić najpierw u siebie i może nie od razu 1000l, nabrać doświadczenia przez kilka lat a dopiero później zakładać komuś.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chcesz sie uczyc akwarystyki morskiej na cudzym zbiorniku,no super pomysł,nie ma co,jak zabijesz zwierzaki za kilka tys zł,to oddasz kase inwestorowi?

Myslisz ze teoria i praktyka to to samo?

Proponuje zeby moderator zamknął temat,bo dalsze pisanie nie ma sensu.

Edytowane przez jaro37

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@uszoo -odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz na tym forum :)

Wystarczy czytać i czytać. Słodkie szklanki,a morskie szklaneczki - to dzień do nocy - właśnie -  czy osoba, która Cie o to poprosiła wie ,że nic nie wiesz :P

Dużo ryzykuje - zresztą Ty też, a budowa sump`u , o jest coś  :

http://aqua-reef.pl/topic/8621-budowa-sumpa/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam dzięki za pomoc :)