Skocz do zawartości
foosu

Pomoc w doborze zbiornika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie :) na wstepie chciałem zaznaczyć że strasznie sie zainteresowałem akwarystyką morską i wiem że nie jest to tylko przejściowe hobby :)

Z uwagi tego że jestem osobą początkująco i ktura dopiero zaczyna zdobywać wiedze w tym zakresie mam prożbe o pomoc w doborze gotowego zestawu .

prześle linki i proszę o pomoc w wyborze z gory dziekuje i pozdrawiam.:)

http://www.rybarium.pl/sklep/akwarystyka-morska-gotowe-zestawy-morskie-1504/sera-marin-cube-130-kompletne-akwarium-morskie_104283.html i http://www.rybarium.pl/sklep/akwarystyka-morska-gotowe-zestawy-morskie-1504/aquael-akwarium-morskie-reefmax_104418.html .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witamy nowego zapaleńca :smile: Bardziej popularną nano rafką jest chyba reef max i pewnie po drobnych udoskonaleniach nożna coś z tego wyciągnąć :smile: .Życzę powodzenia i wytrwałości :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A dziękuje bardzo :) a Sera Marin Cube 130 też się nadaje ?? bo różnica w kasie nie wielka a za to 25 litrow więcej :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie do końca znam się na mini rafkach :confused: Raz w życiu odpalałem podobny zbiorniczek 130l. u kumpla i do tego zestawu dorzuciliśmy ledy od slawomiradyla i troszkę leps.zy odpieniacz (Deltec MCE 600)Obsada na maxa,mnustwo ryb,ukwiałów i innych bezkręgowców.

Wszystko pięknie działa już kilka miesięcy.Namówię go by wstawił jakieś foty.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

czyli zestawik by sie nadawał ? bo nie ukrywam że już go dziś właśnie dostałem :P a co do różnicy jaka jest to brak jednej świetlówki diody led i komputerka sterującego wiatraczkami ?? chyba dobrze napisalem :) ale z tego co się orientuje to do tej pokrywki oświetlenie dodatkowe mozna zamontować,,, a za fotki byl bym bardzo wdzieczny :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi