foosu 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 16 Październik 2010 Witam serdecznie na wstepie chciałem zaznaczyć że strasznie sie zainteresowałem akwarystyką morską i wiem że nie jest to tylko przejściowe hobby Z uwagi tego że jestem osobą początkująco i ktura dopiero zaczyna zdobywać wiedze w tym zakresie mam prożbe o pomoc w doborze gotowego zestawu . prześle linki i proszę o pomoc w wyborze z gory dziekuje i pozdrawiam. http://www.rybarium.pl/sklep/akwarystyka-morska-gotowe-zestawy-morskie-1504/sera-marin-cube-130-kompletne-akwarium-morskie_104283.html i http://www.rybarium.pl/sklep/akwarystyka-morska-gotowe-zestawy-morskie-1504/aquael-akwarium-morskie-reefmax_104418.html . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bigwalker 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 16 Październik 2010 Witamy nowego zapaleńca :smile: Bardziej popularną nano rafką jest chyba reef max i pewnie po drobnych udoskonaleniach nożna coś z tego wyciągnąć :smile: .Życzę powodzenia i wytrwałości Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
foosu 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 16 Październik 2010 A dziękuje bardzo a Sera Marin Cube 130 też się nadaje ?? bo różnica w kasie nie wielka a za to 25 litrow więcej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bigwalker 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 16 Październik 2010 Nie do końca znam się na mini rafkach Raz w życiu odpalałem podobny zbiorniczek 130l. u kumpla i do tego zestawu dorzuciliśmy ledy od slawomiradyla i troszkę leps.zy odpieniacz (Deltec MCE 600)Obsada na maxa,mnustwo ryb,ukwiałów i innych bezkręgowców. Wszystko pięknie działa już kilka miesięcy.Namówię go by wstawił jakieś foty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach