LukaszKur 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 (edytowane) Mariusz to w czym to lepsze od opinii o sklepach? Jest ankieta z ocenami, jest ilość głosów i są komentarze to załatwia wszystko. Edytowane 12 Styczeń 2013 przez LukaszKur Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszduch 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 Mówimy teraz o branży która nas dotyczy bezpośrednio. Nie dajmy się dymać.Jest taka możliwość więc wykorzystajmy ją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragoo 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 ok, tylko nie demonizujmy już tak bardzo tej branży:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszduch 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 Mariuszduch to w czym to lepsze od opinii o sklepach? Jest ankieta z ocenami, jest ilość głosów i są komentarze to załatwia wszystko. Łukasz tak sądzisz? Jeśli użytkownik w jednym temacie zobaczy że sklep X jest na szarym końcu da mu coś do myślenia. Może ktoś w końcu się obudzi Tak na marginesie mam na imię Mariusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falco66 4 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 panowie. cieszę się że głos zabrali sprzedawcy. LukaszKur - twierdzi że nie opłaca się sprzedaż ryb z hodowli - kolego - osobiście kupuje od ciebie parkę tych ryb! Pisz jak to zrealizować. Takie ryby są dostosowane do sztucznych warunków i gwarantują przeżywalność prawie w 100%!!! Takie działanie jest proekologiczne i przyszłościowe. Bart - super - już rozważam współpracę. To mi się podoba...... wiec są ludzie - pasjonaci którzy kochają to co robią. Czemu odzywacie się dopiero wtedy gdy szkalujemy całą branżę??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukaszKur 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 (edytowane) Poprawione, W opiniach kolejność jest wedle postów, jak użytkownikowi nie chce się zerknąć na opinie o sklepach to znaczy że i tak nie będzie korzystał z rankingów itp. Opinie są o tyle dobre bo dla każdego dobry znaczy co innego- dla jednych to najtańszy na rynki, dla innych sklep w którym są kompetentni pracownicy, bo ładnie pachnie a dla innych zdrowe zwierzęta. Ranking na podstawie punktów nic nie da. Jak zaproponujesz coś fajnego myślę że wszyscy na tym skorzystają. Falco66 bo opinie o nas wiszą od początków sklepów lub forum, zależy od sklepu. Edytowane 12 Styczeń 2013 przez LukaszKur Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszduch 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 Łukasz ty nie powinieneś się niczego obawiać : Ranking= najlepsze sklepy. Opinie cóż wszystko możliwe,ja nigdy nić nie napisałem o sklepach w których kupowałem. Następna sprawa my jako klienci możemy chyba się demokratycznie wypowiadać o sklepach? Co się stanie ? Nikt z Warszawy i okolic mi nic nie sprzeda? Kupię na południu. Nikt mi nie zabroni zrobić takiej ankiety. Nie szukam wrogów tylko dobrego sklepu, w którym kupię to za co płacę.Opinie o sklepach to tylko namiastka tego co powinno być. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragoo 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 (edytowane) Łukasz z tymi opiniami to ja nie jestem do końca przekonany. Opiszę to na przykładzie Twojego sklepu. Gdy się mnie ktoś zapyta, czy polecam Acroporę to z czystym sumieniem powiem, że tak. Życia u Ciebie nie kupowałem, ale dużo świetlówek, pokarmów, chemi. Zawsze byłem zadowolony z zakupów. JAk miałem problem z babką (pulearis) to mnie poratowaliście i przyjeliście odemnie zwierzaka. I wszystko super. Ale ja się nie czuję dobrze w Acroporze, jestem jakiś skrępowany. I ta moja opinia może zaważyć na ocenie sklepu przez inną osobę czytającą mój opis. Ale ten mój opis to są tylko moje odczucia nie mające nic wspólnego z tym, że jesteście sklepem godnym polecenia. Sorki, kupiłe w Acroporze żółtka. Ma się świetnie:) Edytowane 13 Styczeń 2013 przez ragoo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falco66 4 Zgłoś odpowiedź Napisano 12 Styczeń 2013 moja punktacja sklepów którą oczywiście należy rozszerzyć 1. sklep jako całość a. czystość b. obsługa c. zatowarowanie 2. przeżywalność 3. zakres gwarancji na towar to tak na już....punktacja w skali może 10? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragoo 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 Gwarancja na życie nie da rady. Że co, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych:)? Ile może być pwodów, że zwierzak padl? Cała masa!!! Tu zawsze będzie spór. Niestety. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszduch 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 Adaś ja myślę że każdy oddany głos na dany sklep ciągnie go w górę. Oddany głos oczywiście z uzasadnieniem.Są sklepy które nie mają w ofercie zwierząt ale mają super ceny na sprzęt.No i regiony Polski też uwzględnimy. Gwarancja na życie nie da rady. Że co, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych:)? Ile może być pwodów, że zwierzak padl? Cała masa!!! Tu zawsze będzie spór. Niestety. Znam sklep który da gwarancję! Więc nie mów że się nie da !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragoo 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 A na jakich warunkach jest ta gwarancja? Da ją Tobie, czy każdemu z ulicy kto dokona zakupu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszduch 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 Wydaje mi się że szukasz czegoś czego nie ma.Gwarancja obejmuje wszystkich klientów sklepu. Chcesz mnie zdyskredytować ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragoo 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 Nie, nie mam zamiaru. Nie robię żadnych osobistych wycieczek. Czemu tu wszysc są tacy nerwowi? Zastanawiam się jak działa taka gwarancja. Nie prowadzę sklepu, ale wczuwając się w osoby sprzedające trudno mi sobie wyobrazić, że dam gwarancję na życie osobie o kórej nic nie wiem (dokładniej to nie wiem nic na temat jej zbiornika). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszduch 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 Mogę ci dać namiar na ten sklep na PW i sam zapytasz właściciela I wcale nie jestem nerwowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 panowie. cieszę się że głos zabrali sprzedawcy. LukaszKur - twierdzi że nie opłaca się sprzedaż ryb z hodowli - kolego - osobiście kupuje od ciebie parkę tych ryb! Pisz jak to zrealizować. Takie ryby są dostosowane do sztucznych warunków i gwarantują przeżywalność prawie w 100%!!! Takie działanie jest proekologiczne i przyszłościowe. Bart - super - już rozważam współpracę. To mi się podoba...... wiec są ludzie - pasjonaci którzy kochają to co robią. Czemu odzywacie się dopiero wtedy gdy szkalujemy całą branżę??? Wiesz czasami nie warto sie odzywac... Bo i tak stojac po drugiej stronie jestesmy malo wiarygodni... Ja moge sie starac, kwarantannowac, walczyc o zycie kazdej rybki... Robic wszystko zeby ja uratowac... Drugi spuszcza ja w kiblu nie robiac sobie zadnegu trudu w probie ratowania... Ponosze koszty a i tak Kowalskiego na koncu obchodzi tylko cena... W takim wypadku czasami czlowiek traci motywacje... Bo idee ideami a rodzina jesc musi... Rachunki same sie nie oplaca... Ja mam ceny jakie mam i podejmuje walke o jakosc bo nie ukrywam chce wyrobic sobie marke i nauczyc ludzi ze moje rybki beda warte swojej ceny jak te wkoncu podniose... Niestety mili Koledzy, chcesz rybe najwyzszej jakosci to musisz pokryc koszty doprowadzenia do tego... Ja zamawiam max 200 ryb na moje obiegi inni do takiej ilosci wody daja 500 ryb... To wszystko sa koszta! Niestety nie ma nic za darmo... Ja trzymam niskie ceny nie dlatego bo i tak mi sie oplaca a dlatego ze to jest moj koszt wyrobienia sobie marki:) kiedys je podniose nie dlatego ze mi odbije ale dlatego ze bede chcial uczciwie zarobic za uczciwa prace:) nie ma lekko... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszduch 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 No ale jakość pozostanie nie zmieniona ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 13 Styczeń 2013 Sluchaj ja robie to co kocham i to co uwazam za sluszne... Pieniadze nie zmienia moich idealow... Dlatego wszedlem w morszczyzne bo nie moglem patrzec na niektore rzeczy... Jestesmy czescia tej planety, a nasza pasja paskudnie wykorzystuje jej zasoby nie dlatego aby zaspokoic nasz glod ale nasza proznosc jak zauwazyl falco... Kocham swoje hobby ale moje sumienie nakazuje mi przynajmniej minimalizowac to jak wyniszczamy srodowisko... Mozecie mi nie wierzyc, mozecie to brac za moj podstepny i chciwy plan zwabienia klientow... Ale prawda jest taka ze zaluje kazdej zdechlej rybki i robiewszystko aby minimalizowac straty czy to u mnie czy klientow... Ja tez przyjmuje uzasadnione reklamacje ale mam ich malo... Bo czesto Wy klienci nie chcecie sluchac rad i wskazowek jak minimalizowac ryzyko u siebie... Moja rybka nigdy nie zdechla w drodze do klienta! A jezdza nawet po 16h pociagiem na pomorze... Ryzyko podrozy zawsze biore na siebie! Zawsze jak sprzedaje rybe o specyficznych wymaganiach zawsze dopytuje klienta czy to aby na pewno swiadomy zakup... Ale nie jestem niestety wstanie zmusic do pewnych rzeczy... Pewnych tez nie przeskocze... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach