kierowca 0 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Listopad 2017 Witam.Mam problem z lampa Pacific Sun Hyperion R2 . Przy wgrywaniu programu bali zawiesil sie komputer. Lampa jak i program nie reagowaly. Po wylaczeniu lampy pojawia sie na chwile napis bootlader ready potem napis znika i tylko niebieski wyswietlacz. Znanazlem w instrukcji opis co robic ale po tym zabiegu zadnych efektow. Po dlugim czekaniu pojawia sie jedna kreska na wyswietlaczu. Pytanie czy ta kreska oznacza ze program awaryjny jest wgrywany? Dodam ze dlugo trzeba czekac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flipper 3 Zgłoś odpowiedź Napisano 27 Listopad 2017 Próbowałeś w ten sposób? Cytat 1. Sparuj urządzenie z komputerem (kod: 1234) 2. Uruchom aplikację do wgrywania firmware. 3. W zakładce Settings wybierz port COM do którego podłączono urządzenie (dla wersji Mac, wybierz urządzenie z listy). 4. Przejdź do zakładki Firmware. Korzystając z przycisku Open file wybierz wcześniej pobrany plik firmware. 5. Zaznacz opcje Rescue mode. 6. Kliknij przycisk Update. 7. Dla Kore 5th Doser wciśnij przycisk Reset na około 1 sekundę. Dla lamp (Diuna, Pandora, Metis, Triton) przestaw przełącznik trójpozycyjny w najniższe położenie na około 1 sekundę, następnie przesuń z powrotem w wyższe położenie. Oprogramowanie powinno rozpocząć aktualizacje automatycznie. Jeżeli procedura nie przyniosła oczekiwanych rezultatów, powtórz kroki od 4 do 7. Jeśli nie zadziałał to najlepiej spróbuj skontaktować się z supportem: service@pacific-sun.eu Myślę, że tam powinieneś szybciej uzyskać pomoc niż znajdziesz na forum kogoś z podobnym problemem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach